Unapredite poslovanje firme, a prepustite nama „papirologiju“.
Administrativne usluge su usluge bez kojih je ne oguće zamisliti današnje poslovanje i to su:
• Obavljanje elektronskog plaćanja za klijente (samoporeza i doprinosa, ili celokupnog plaćanja)
• Elektronska pisarnica sa adresom za prijem pošte, gde sva dokumentacija koja glasi na klijenta stiže na našu adresu, a zatim je mi skeniramo, postavljamo na portal elektronske pisarnice eARP i zatim arhiviramo
• Pisanje ugovora, odluka i drugih akata vezanih za radne odnose i administrativno uređenje subjekta
• Izrada elektronskih faktura
• Arhivska građa
• Komunikacija sa bankama i drugim finansijskim institucijama vezano za ugovaranje kredita, lizing opreme i slično
Nudimo uslugu izrade izveštaja o transfernim cenama u skraćenom obliku ili Studije o transfernim cenama sa povezanim licima, sa izborom najprimerenije metode po principu “van dohvata ruke” kod utvrđivanja cene transakcija među povezanim licima.
Naš tim vrši kompletnu likvidaciju društva sa ograničenom odgovornošću; udruženja građana kao i brisanje preduzetnika. Likvidacija podrazumeva izradu i podnošenje likvidacione dokumentacije Agenciji za privredne registre (APR), podnošenje vanrednih finansijskih izveštaja APR-u i poreskog bilansa, pregled poreskih.
Proces likvidacije kod društva sa ograničenom odgovornošću traje najmanje 120do 140 dana.
Proces brisanja preduzetnika, u zavisnosti od izmirenja poreskih obaveza, može da traje od 7 do 10 dana.